poniedziałek, 11 marca 2019

Drogie Czytelniczki i Czytelnicy!




    Należę do powiększającego się grona kobiet, które zaczęły nosić odpowiednio dobrany stanik (odpowiednio - czyli właściwy rozmiar). Wszystko zaczęło się od przeczytanie kilku wpisów na blogu Stanikomania, a potem dołączeniu do Lobby Biuściastych. Tam, spotkałam się z nieocenioną pomocą (i nie tylko!). Dziewczyny pokazały mi, że mój biust wcale nie jest ani ogromny, ani niewymiarowy (w zasadzie jest całkiem przeciętny, no, może trochę większy). Przesiadłam się ze zwykle kupowanego 70D (z braku wyboru, w sklepach, bazarkach, trudno było dostać mniejszy obwód z większą miseczką) na 70G, potem 65H. Teraz patrzę w lustro i nie mogę się nadziwić jak poprawił się wygląd i struktura mojego biustu (jest jędrniejszy, bardziej podniesiony, nie przypomina już "uszu spaniela" ;p) oraz jak zmieniła się moja sylwetka (biust przestał się zlewać z brzuchem i okazało się, że mam talię ;p)

    Jako, że moje zakupy stanikowe od tamtego czasu dość znacznie urosły postanowiłam zrecenzować posiadane przeze mnie nabytki. Ku zadowoleniu i przestrodze, co kupić, a od czego się lepiej trzymać z daleka :)

    Na moim blogu pojawią się również notatki na temat sklepów, w których kupowałam (czyli wszystko, co powinno się wiedzieć, zanim zaczniecie zakupy).

    Mam nadzieję, że mój blog się Wam spodoba i będzie pomocny :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz