sobota, 9 marca 2019

Freya Cherish 32G Pl/ENG


Od marki Freya mam sporo kostiumów kąpielowych. Jestem bardzo zadowolona z ich jakości i wzornictwa. Oczywiście nie mogłam spędzić wakacji bez jednego z nich. Dzisiejsza bohaterka jest Freya Cherish w wersji z wiązaniem na szyję.

I have a lot of swimsuits from Freya. I am very satisfied with their quality and design. Of course I could not go through any vacation time without one of them. Today's hero is Freya Cherish halterneck version.



Freya Cherish nie jest nowym modelem, już od kilku lat pojawia się w nowych odsłonach kolorystycznych. Ja zdecydowałam się na wersje w kolorze jade (ale limonkowa też kusiła). Rozmiar 32G. Kostiumy Freyi zazwyczaj sa standardowe, jeśli chodzi o rozmiar. Tutaj nie ma wyjątku. 

Freya Cherish is not a new range and has been appearing in new colours for a few years now. I have decided on jade version (but lime colour was also tempting). Size 32G. Freya swimwear’s are usually standard in size. This one is no exception.


Miseczki ozdobione są uroczą podwójną warstwą falbanki - dolna jest biała, górna w kolorze miseczki (czy ja już pisałam, ze uwielbiam falbanki?). Pomiędzy miseczkami znajdują się dwa białe guziczki z napisem Freya. Napis jest delikatny i nie rzuca się w oczy. Całość jest w kolorze zielonym (jade) w białe kropeczki.  Wzor kropek jest delikatny i nie sprawia wrażenie, że jest sie jedna wielka kropka. 

The cups are decorated with a lovely double layer of frill - the bottom is white, the top colour is jade (did I already wrote, that I love frill?). Between the cups are two white buttons wearing an inscription ‘Freya’. The inscription is gentle and does not throw in the eyes. All in green (jade) in white dots. The pattern of dots is delicate and does not make the impression that there is only one big dot.





Obwód jest standardowy, ścisły. Biustonosz ma solidne, plastikowe zapięcie. Jak wspominałam w poprzednim poście - takie lubię najbardziej. Bardzo mi się podoba, że biustonosz jest elegancko i porządnie wykończony również po wewnętrznej stronie. 

The band is standard tight. The bra has a solid, pasty cling. As I mentioned in the previous post – I like these the most. I also like when the bra is elegant and carefully manufactured also on the inside.




Mostek jest.... niski. W Cherish odnajduje mój typ plunge, który mogę nosić i nie martwic się o wypadanie. Dodatkowo uwielbiam ten fason, kiedy zależy mi, aby opalić się do dekoltów w V.
The bridge is.... low. In Cherish I find ‘my type’ - plunge, which I can wear without worrying about it falling out. In addition, I adore this fashion since I prefer sunbathing to the V neckline.



Ramiączka są wiązane na szyi. Samemu dobiera się regulacje wiązania. Kiedyś pokutowało myślenie, że biustonosz wiązany na szyje nie jest odpowiednim rozwiązaniem dla dużego biustu. Bo będzie niewygodnie/ciężko/nie utrzyma, etc. Uff.. dobrze, ze to było kiedyś. Odkąd nosze dobrze dobrany rozmiar większość z tych stereotypów zdążyłam już obalić. Również i w tym przypadku. (Nie twierdzę, że osoba nosząca rozmiar typu 38H może mieć zupełnie inne zdanie) Nie odczuwam dyskomfortu czy niewygodny. Ramiączka nie maja tendencji, by się magicznie rozwiązywać, co również sobie chwalę.

The straps are tied on the neck. The binding is self-adjusting. People used to think that a bra attached to your necks is not the right solution for a big breast. Because it will be uncomfortable / hard to maintain, etc. Well, that was long time ago. Since the moment I started wearing a proper bra size, I do not care about most of these kinds of fears (although I am aware that a person wearing 38H size may have a completely different opinion). I myself do not feel any discomfort. Straps do not tend to magically dissolve, which I also appreciate.

 

Figi do tego modelu występują w wersji klasycznej i z falbankami. Hmm, wybór był dla mnie oczywisty. Tutaj miałam problem, aby dostać moja standardowy rozmiar 12, wiec zakupiłam 10. Na szczęście sprawdza się idealnie, wiec obstawiam, ze figi są nieco większe niż standardowa rozmiarówka. 

Briefs for this range are available in classic and frill versions. Hmm, the choice was obvious to me. Here I had a problem to get my standard size 12, so I bought 10. Fortunately, it works well, so I bet that the panties are in fact slightly larger than the standard size.




Jestem bardzo zadowolona z kształtowania stroju. Biust jest uniesiony i zebrany. Profil jest lekko zadarty, ale myślę, ze brakuje mu trochę do nosków. Strój nie blaknie, kolor się nie wypłukuje. Cherish zakupiłam dopiero w tym sezonie, ale patrząc na jej poprzedniczki - z czasem nie powinno być niespodzianek.

I'm very satisfied with the shaping. Breast is lifted and well-gathered. Profile is slightly turned upside, but I think that it is missing of the ‘nose’ style. Swimwear does not fade; the colour does not spit out. Cherish I bought only this summer, but looking at its predecessors – I wouldn’t expect any disappointment in this regard.



 


Podsumowując: Krój tego stroju to dla mnie must have na każde wakacje. Wzornictwo bardzo mi się podoba, podobnie jak ozdoba w postaci falbanek. 

Long story short: the cut of this swimwear is a ‘must have’ for me for every holiday. I like the design very much, especially because of the decorative frill.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz