poniedziałek, 11 marca 2019

Czy OnlyHer to sklep tylko dla małobiuściastych?

Jak zaczynałam przygodę z sklepem OnlyHer to moje pierwsze moje skojarzenie było takie, że OnlyHer postawiło wybitnie na towar dla osób z mniejszym biustem. Dlaczego? Ot, jak wrzucę do wyszukiwarki rozmiar 65H (na wymiary 71/100, czyli bez przesadnego zaniżania obwodu, a w zasadzie to jestem na pograniczu miski H i HH, bo mam dużą asymetrię) to oczywiście wynik jest 0. Jak patrzę na modelki na zdjęciach to same chude tyczki z mniejszym biustem, a pobieżnie patrząc na modele to widzę producentów takich jak DM czy Pour Moi? – wg mnie producentów staników małoobwodowych do misek DD.
Dostałam propozycję, aby pomierzyć sobie cały (no, prawie cały) asortyment sklepu. Pierwsza moja myśl – „Dużo to tego nie będzie, jedna Opulencja i Provence Full Cup” – bo te dwa modele znałam ze zlotu, że większe występują. Czekało mnie miłe zaskoczenia, gdy Agnieszka (właścicielka sklepu) przyniosła ze sobą 2 kartoniki wypchane stanikami w rozmiarach 32F-G i 34F-G. „O! Dużo tego, ale pewnie wszystko będzie na mnie za luźne” – pomyślałam z łezką w oku, gdy zabierałam się do wypakowywania.
Pierwszy model do zmierzenia (Opulence z Audelle) i już pierwsze wielkie rozczarowanie. I to zdecydowanie na plus. Dostałam do zmierzenie rozmiar 32FF i … pasowało! Zaskoczenie było tym większe, że mam naprawdę duża asymetrię, a tutaj staniczek ładnie przylegał do piersi, może minimalnie na większej piersi była „bułeczka”, ale to już bardziej moje wewnętrzne 3-oko ją widziało niż była naprawdę. Dla pewności zmierzyłam jednak 32G i rzeczywiście większa pierś zyskała trochę miejsca, natomiast na mniejszej nieco już odstawała koronka. Drugą niespodzianką był obwód – przyjemnie ścisły (bo ja strasznie ściśliwa jestem), ale nie duszący. Wygodny. Wniosek nr 1 – zamiast 65H należy szukać 70G .
Ale przede mną kolejny stanik uśmiecha się kusząco. Enchant Semi-padded z Discover Mademoiselle (marki, którą wyjątkowo uważałam za bardzo małobiuściastą) – żeby nie było, że tylko miękusy są na duże biusty. Rzucam się na 32G i … za ciasny! Ledwo co oddychałam, a moje plecy zaczęły wyglądać jak szynka na święta. Aga czym prędzej podała mi 34F. Tutaj obwód już wygodniejszy, miska również ładnie się układa i nie musiałam brać 34FF – a przy usztywnianych staniczkach zwykle stosuję takie zabiegi, bo wg mnie producenci często zapominają, że w taki stanik ma dalej wejść 100 cm biust. Wniosek nr 2 – należy również przeszukać dział 34F.
Kolejnym stanikiem jaki dostałam do zmierzenia była Atena T-Shirt (tez Audelle). Miseczki wg mnie standardowe, obwód znów przyjemnie ścisły, dla porównania zmierzyłam 34F. Obwód nie latał, ale mostek zaczął delikatnie odstawać.
Jako, że nie mam porządnego straplessa zmierzyłam również Monroe z Discover Mademoiselle Agnieszka odradzała mi na początku ten model – gdyż sama nie była przekonana czy jest on w stanie utrzymać tak duży biust. Ponieważ nie było większego rozmiaru to zmierzyłam 32F. Pierwszą rzeczą jaka się „rzuciła w oczy” to obwód – miałam problem, aby się zapiąć – potrzebowałam pomocy, a zwykle mi się to nie zdarza. Punkt drugi – misce F bardzo malutko brakowało, aby być idealną (nieszczęsna asymetria się kłania). Punkt 3 – stanik trzymał bez ramiączek w podskokach – dla mnie były zdecydowanie tylko dodatkiem. No i nie spłaszczał jakoś szczególnie. Wniosek – DM to nie tylko marka dla małobiuściastych.
Następnych staników już nie pamiętam, tyle tego było! Kojarzę tylko, że ze wszystkich zmierzonych modeli, to tylko w Opulence Plunge z Pour Moi? potrzebowałam obwodu 65.
Zostałam mile zaskoczona. Po przyzwyczajeniu się, że we Freyach i Panachach trzeba brać (zwykle) obwód 65, aby stabilnie trzymał mój (jednak nie trochę ważący) biust zapomniałam, że obwód 70 (a nawet 75!) też może być na mnie dobry. Pour Moi? okazało się marką zdecydowanie probiuściastą, podobnie jak Audelle. Pozostałe marki również mają mi coś do zaoferowania. Ważne jest jednak, aby staniki pomierzyć, a nie na ślepo wołać „Ja muszę mieć 70, bo inne mi będą latać!” oraz „Nie, w F na pewno się nie wcisnę”.
Przed zakupem polecam konsultację z Agnieszką, która bardzo dobrze zna sprzedawane przez siebie staniki i potrafi ocenić (na 90% trafnie) czy dany model będzie dobrze leżał i jaki wziąć rozmiar (no, nie spodziewałam się tego straplessa zupełnie!).
Wniosek końcowy – Onlyher jest sklepem zdecydowanie probiuściastym i wiele biustów J czy H znajdzie coś dla siebie. Dlaczego? Bo zaniżanie obwodu wcale nie jest regułą. A modeli w samym rozmiarze 70G jest 16, a 75F – 25 !!!

Na koniec małe porównanie:

Biust w staniku 65H Harmony marki Panache


Biust w staniku 70G Opulence marki Audelle


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz